Ny trapp

Jeg ble nesten ferdig med trappa i dag. Trenger faktisk bare en lengde på 2m til med impregnert 28*120 som skal avslutte trappa ned på plattingen. Ganske godt beregnet at jeg kom så langt som dette. Etter å ha kjøpt godt over 1km med 28*120 så manglet jeg altså 2m :-) Ikke mye kapp har det blitt heller så jeg er veldig fornøyd med det jeg har handlet inn. Hvor mange meter med 2*4 aner ikke jeg ikke, men det har gått med en del til dette prosjektet i sommer. Noen hundre meter har det blitt. I alt er det 74 kvm platting ved huset. Trappa og den lille plattingen er ikke så stor, men det hjalp å få det på plass også.


Det har heller ikke tatt lang tid å gjøre dette trappeprosjektet med den lille plattingen. Til sammen har jeg brukt et par dager.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt