Flytting og pakking

Etter 28 år i Oslo flytter jeg hjem til Halden igjen. Ukependlertilværelsen opphører nå ved årets slutt. Det blir i stedet dagpendling når det trengs, men siden jeg reiser så mye i jobben er det ikke så viktig at jeg har et krypinn i Oslo lenger.
Jeg er så heldig at jeg slipper å vaske og pusse opp leiligheten etter meg. Dypro Eiendom som jeg har leid av i alle år skal totalrenovere og bygge om hele leiligheten. Da var det ikke noe vits at jeg skulle vaske etter meg sa de. Alt skal ut!
Deilig beskjed å få.
Dypro Eiendom har alltid vært en topp utleier og det har aldri vært noe problem med dem. Alt fikses og holdes i orden i blokka. Rask service når du har lurt på noe. Skal du leie i Oslo er Dypro Eiendom noe du bør kontakte.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt