Gary Fong - Speed Snoot

Jeg har kjøpt noen produkter (diffusere) fra Gary Fong og den jeg har brukt mest er Lightsphere som gir et utrolig bløtt og fint lys. I dag testet jeg Speed Snoot som gir et meget direkte hardt lys. Kameraet ble satt på manuelt og lukker hastigheten fra 1/250 til 1/500. Blitsen jeg benyttet var en Canon 600EX-RT og kameraet var en Canon 7D. Jeg ruslet rundt i stuen hjemme og tok bilder av forskjellige objekter.
I have bought some diffusers from Gary Fong and I'm very pleased with them. Mostly I use the Lightsphere, but today I wanted to try the black Speed Snoot. Here you can see some of the result. The pictures are taken with Canon 7D and Canon 600EX-RT.  Shutter speed was from1/250 to 1/500.














Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt