Onsdag 6 mars 2013

Morgen i Oslo

Jeg sitter her med en varm kopp te og leser nyheter samtidig som jeg pakker for å dra hjem et par dager før helga. Etter flere uker på reise er det på tide å komme seg hjem også. Leiligheten her i Oslo blir aldri hjem, kun et oppholdssted på linje med et hotellrom.
Når man først legger ut på reise virker det så langt frem til man er hjemme igjen, men plutselig er man tilbake og hvor ble dagene av? Tiden er virkelig relativ.
Først skal jeg noen timer på kontoret og så tar jeg hjemmekontor og skal teste nye versjoner av programvaren vår.
Det blir litt uvant å kjøre Golf i dag. Utenfor står en ny leiebil fra Hertz etter at min egen måtte en tur på verksted for å få en ansiktsløftning etter et ublidt møte med et reinsdyr rett syd for Ivalo i Finland. Gaffa-tape er utrolig bra og binder sammen det meste. Heldigvis ble ikke bilen ødelagt slik at det gikk utover kjøringen. Høyre frontlys ble knust, men fortsatte å lyse - dog i en merkelig vinkel rett ned i bakken.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt