Kveld på Skeikampen


Jeg skal bo noen dager på campingvogna vår på Skeikampen. De to neste dagene skal jeg holde kurs for grunnskoler i Lillehammer og på torsdag er det møte med bibliotekarene i de videregående skolene i fylket her. 
Da jeg kom frem hit i ettermiddag måtte jeg spa litt for å få opp døra. Noe snø hadde kommet og den hadde pakket seg hard også. I morgen ettermiddag må jeg en tur på taket for å rydde det litt også. Når man er her oppe må all maten lages, her er det ingen restaurant i nærheten, men jeg hadde sikret meg og kjøpt med sushi fra Oslo da jeg dro oppover. Fisken smakte utmerket her oppe i kulda.
Til kvelds ble det egg og bacon.
Ute har temperaturen falt ganske kraftig, men inne er det greit og varmt nå. Gassovnen blåser varm luft rundt hele vogna og her kan man kose seg i sterk kulde. Faktisk har vi vært her oppe når det har vært nesten ned mot -30 ute.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt