Kald morgen

Skeikampen
Inne har jeg det varmt, men ute er det -16 i dag. Jeg var nede på servicehuset til morgenen og det knirket godt under støvlene da jeg ruslet dit.
Morgenen er ellers stille og rolig og det er omtrent ingen på campingen her nå midt i uka. I går kveld gikk jeg en tur på området og da så jeg en vogn det hadde kommet lys i. Nå når helga nærmer seg dukker det alltid opp ganske mange her og helgene er bra besøkt virker det som.
Det er stjerneklart i dag også og månen henger fin og halv på himmelen. Stjernene funklet og eneste lyden jeg hørte var min egen pust og den tørre knitringa fra snøen som ble presset sammen under sålene mine.
Nå er frokost spist, oppvasken ferdig og det skal bare ryddes litt til her før jeg setter kursen mot Lillehammer og møte med de videregående skolene i Oppland i dag. Deretter går turen hjem til pendlertilværelsen i Oslo.

Åpent hus
Fredag er det åpent hus på Biblioteksentralen og da kommer det alltid en masse kunder opp til oss for å se på bøker, handle og høre på foredrag. alltid en koselig dag.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt