Oslo-Stavanger

Det er en stund siden jeg har tatt toget og det er et par grunner til det. Det går jo aldri når jeg trenger det og hvis jeg tar det så er det heller ikke fremme når det skal være fremme. Mine fire siste turer med NSB har ikke ført til noe varig vennskap med dem, men nå vil jeg benytte deres “tilbud” igjen. Jeg skal være noen dager i Stavanger og tenkte at det kunne være en grei anledning til å kjøre tog langs det blide sørland. Før tanken nesten var ferdig tenkt hadde jeg vært på nettet og bestilt billett, men bare en vei. Klok av skade skal man ikke hoppe ut i det med begge bena, det får greie seg med ett. I og med at det er på Sola jeg skal jobbe er det kort vei til flyplassen for eventuelt å komme seg litt fortere og vanligvis mer presist frem. Turen i dag avgjør om det blir tog hjem også.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt