Nytt syn

Gårsdagens operasjon gikk utmerket og etter å ha vært til kontroll i dag tidlig var kirurgen meget fornøyd også. 80% syn ett døgn etter var bedre enn forventet sa han. For meg som ikke har visst hva jeg skal forvente meg, har synet allerede kommet på ett nivå som virker helt topp. Farger har mere metning og alt er skarpere. Nå venter jeg bare på å få fikset øye nr. 2 også.
I går kveld gikk jeg en tur ut i høstmørket og synsintrykket var overveldene. Når jeg blendet for det "gamle" øyet og lot det nye se alene fikk jeg se løvet på bakken som glinset av små regndråper og fargen på det var mettet og fin. Det andre øye viste meg bare noe vått løv uten den strukturen som virkelig er der.
Ikke rart man blir glad av og få oppleve slikt.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt