Lang dags ferd mot natt

Jeg har hatt to flotte dager i Florø og har nå kommet meg hjem til hybelen i Oslo. Etter kurset i dag ble jeg kjørt ut til flyplassen og flyet gikk i ok tid for ikke å komme så altfor seint til Oslo. 16:55 er en grei avgangstid. Flyet spratt opp fra bakken og flakset jevnt og trutt mot Gardermoen.  Nesten fremme viste det seg at været var meget bra og utsikten fra flyet var utrolig i kveldsmørket. Flyet kon inn fra syd og kom derfor tett over Oslo og byen lå badet i lys fra alle sine gatelys og opplyste bygninger. Kameraet lå i kveld godt lagret i håndbagasjen og det ble ingen bilder. Angrer litt på det i ettertid.
Vel fremme på Gardermoen hadde jeg igjen kjempeflaks og flybussen til Majorstuen gikk rett etter at jeg kom ut. Deilig å slippe og vente på neste buss.
Kveldens sjåfør var helt ny fortalte han og det var hans første tur alene på bussen, men det gikk helt strøkent.
Nå har jeg kommet meg hjem og slapper av. Slike dager med kurs tar på og man kjenner at kroppen trenger hvile etterpå.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt