Rissa

Jeg er fremme i Rissa i kveld og her skal jeg være frem til fredag ettermiddag. Mange dager med kurs. Nå håper jeg at været blir sånn passe slik at jeg kan gå ut med kamera om kveldene uten å måtte bruker dykkerkameraet hele tiden.

Kjøreturen oppover hit i dag gikk ok pg det regnet ikke så mye, men her i Rissa i kveld regner det. Jeg gikk en liten tur opp og ned i sentrum her nå i kveld, men fant ingen steder som var åpne og hvor det var mulig å få litt varm mat. 

Hotellets restaurant stengte 18:00 og hotellet stengte 19:00. Jeg ankom hotellet et par minutter på syv og da holdt de på å stenge for kvelden. Ingen hadde fortalt meg at jeg kunne ha kommet til et stengt hotell på kvelden, så der var flaksa på min side.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt