Jernbanetomta i Halden

20120623-img_0532-edit

Når jeg er hjemom i Halden er det ikke ofte at jeg går til byen De få timene prøver jeg å tilbringe i huset på Sommero, men det hender jo at kona også jobber i helgene når jeg er hjemme og da blir det litt kjedelig å bare være hjemme. Det er alltid tusen ting å ta tak i, men litt fritid med kameraet skader heller ikke.

Lørdag formiddag, mellom regnskurene, tok jeg en liten tur ned i sentrum og ruslet litt langs gjestebrygga. Etter dette gikk jeg en runde via jernbaetomta og fikk med dette motivet av parkerte tog med festningen i bakgrunnen. Som fargebilde er det også helt ok, men jeg er vedlig fasinert av sorthvitt bilder. Lysspillet i gråtonene er alltid ok å følge med på. Til å konvertere til sorthvott benytter jeg meg av Silver Efex Pro II, et meget bra program/plugin til Adobe lightroom.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt