Seljordvannet

Været har topp i ettermiddag og jeg måtte spasere meg en tur da jeg kom fra Dalen i Telemark. Jeg ligger på Seljord hotell denne gangen også.

Etter en god fiskemiddag på hotellet la jeg i vei mot vannet og den berømte sjøormen som vel egentlig ingen har sett, men man vet aldri.

20120522-img_3133
Det tar ca. 15 min å gå fra hotellet til Sjøormtrnet som er bygget nede ved Seljordvannet.

20120522-img_3094

Her ser dere tårnet nede i enden av jordet. På veien hit kom jeg forbi et par svaner som koste seg i sola også.

20120522-img_3091

De lå flere meter fra hverandre, men fra denne vinkelen ser det som om de er ganske nære hverandre.

Veø fremm ved tårnet var det en del trafikka v ungdom som tydigvis skulle feste og grille til kvelden. De kom med poser med drikke og mat s¨det blir sikekrt livat utover kvelden. Jeg tok mine bilder og ruslet hjem til et rolig hotellrom igjen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt