Kveld i Halden

Det har blitt helg igjen og jeg har kommet hjem en tur som vanlig. Ofte blir helgene litt amputert og slik blir det denne helga også. Allerede søndag er det bare å reise avgårde for jeg skal på jobb i Trondheim mandag morgen. Uka som gikk bodde jeg på denye Clarionhotellet som er bygget i Trondheim. Det ble åpnet for ca. 14 dager siden og det er stort, Norges største sies det. Opphioldet var bra og jeg bestilte rom for de dagene jeg skal være i byen kommende uke også. Jeg har avtale med Choicekjeden og bruker den så ofte jeg kan. Hotellet var meget bra det.

I morgen er det sykkelløp i Halden og da skal jeg ut i skogen med kamera. Blir litt gøy og siden det er meldt om topp vær blir nok det bra.

Enda en ting står på programmet i morgen og det er et besøk i Halden fengsel. Jeg har blitt invitert til en omvisning der ute på formiddagen og vil selvfølgelgi benytte meg av den muligheten.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt