17. mai 2012

Jenny (mitt foreløpig siste barnebarn) er veldig interessert i min filmrigg. Kanskje en kommende filmfotograf, hvem vet:-)

Familien var samlet i byen under barnetoget i dag. Eldste barnebarnet på straks 14 gikk i tog og det kan man som bestefar ikke unngå å få med seg. I Halden var det greit vær, men noen dråper slapp gjennom sperringene over byen og ramlet allikevel ned. 

Resten av dagen får byen klare seg uten meg. Kona jobber kvelden på dementboiligen i dag og når turnusen er slik er det ikke noe å gjøre med det. Selv nyter jeg ettermiddagen hjemme med god musikk og akter ikke å gå noen steder. 

Det har vært mye reising i det siste og kroppen sier av og til fra at nå er det nok. Min hørsel på det området har egentlig alltid hatt behov for høreapparat, men når lydene blir for sterke hører selv jeg dem.

Det skal bli deilig med at par-tre dager hjemme før nestes uek maratonjobb i Telemark. Jeg gleder meg til den uka, men det blir mye å gjøre.

20120517-dsc02524

Barnetog i Halden 17. mai 2012

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt