Skeikampen

Det er en stund siden jeg var her på vogna vår, men heldigvis bruker ungene den jevnlig. Det eldste barnebarnet er veldig glad i lek i slalåmbakken og da er dette stedet helt perfekt. Nå er jeg selv på jobb i området og bruker jeg alltid dette stedet til overnatting i stedet for et sterilt hotellrom. Her har jeg kjente saker og det er trivelig, bra med plass. Jeg koser meg her. Lufta ute er behagelig selvom været denne gangen ikke er det beste. Det siler jevnt ned og det er sørpebløtt over alt. Godt at jeg hadde med skikkelig støvler i bilen.

Nå er middagen spist og det er helt sitlle. TV er slått av, radioen holder kjeft og den eneste lyden jeg hører er vifta i propanbrenneren som går. Dette blir forhåpentligvis en rolig kveld.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt