Kveld

20120329-dsc02162

Jeg tok dette bildet ut av hotellvinduet i går kveld før jeg gikk til køys her på Quality Hotel Expo ute på Fornebu. Jeg benyttet Sony C3 til dette og er fortsatt meget fornøyd med dette kameraet. Det var den vanlige vidvinkellinsa som satt på.

Akkurat nå sitter jeg her på rommet og slapper av litt før kveldens program setter i gang. Det har gått i ett i dag og jeg måtte steppe inn og holde et ekstra foredrag da en foredragsholder dessverre ikke kunne komme til avtalt tid, men slik er nå livet og det er bare å hoppe i det. Omstilling av hjernen er man vant til fra før og det gikk visst bra etter responsen å dømme.

Det blir nok en sen kveld for middagen starter ikke før 20:00 og normalt synes jeg det er altfor sent for min del. Uansett kommer det til å bli hyggelig da det er masse trivelige mennesker å snakke med. Slike middager har alltid et stort problem og det er støy. Lyddemping i slike rom hvor middager serveres har ikke hotell og deres arkitekter noe som helst greie på. :-) Konferanseromma er perfekte når det gjelder lyden, men ute i fellesarealene bråker det så man ikke hører sine egne tanker omtrent. Merkelig at det skal være slik?

Nå er de tpå tide å få på ny skjorte og dress for så å innta lobbyen.

God kveld!

 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt