Enda en kveld

En lang dag er over og jeg har ruslet tilbake til rommet for å være klar for morgendagen. Første økt er 08;30 og da skal jeg holde en times mini fotokurs - hvordan ta bedre familie- og feriebilder med dit kompaktkamera.
Jeg har ved et par tidligere anledninger holdt et tilsvarende kurs og det har fungert bra. "Kurset" inneholder ingen høytsvevende forklaringer og vanskelige uttrykk, men tar for seg hva man kan gjøre for å få noe bedre bilder ut av sitt kamera. Egentlig er det forbløffende hvor lite som skal til.

Deretter blir det en time med tips om hvordan man rydder i sin biblioteksdatabase. Alltid er det noe man kan rydde i.

Kvelden har smøget seg innpå meg igjen og det er stille her oppe i fjerde etasje. Utenfor er det stille. Jeg prøver alltid å finne et bilde som kan passe i bloggen og da fant jeg dette på bildeserveren min. Stillhet i nord.

20111110-img_9096

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt