Mandag kveld

Jorde1_0348

Mandager blir ikke alltid som planlagt. 
Etter jobben ble det middag og da kl. ble 18:00 var jeg litt sigen og tenkte at en middagslur ikke hadde vært dumt. Har jo tross alt slitt med lungebetennelse og influensa er periode og kroppen er ikke helt på høyden enda. Sofaen så god ut og jeg la meg ned mens Discovery Science surret i bakgrunnen. Litt senere snudde jeg på meg og tenkte at nå var det nok.

Tid er nok ganske relativt vil jeg tro for klokka på veggen viste 21:30, men hadde da bare duppet av noen minutter. Slik kan man bli lurt. :-)

Når man ser været ute om dagen så blir ikke kroppen heller særlig i stand til å yte maksimalt. Bildet er fra lørdag, men det har ikke blitt så mye bedre etter det. Nå lengter jeg til sommer og sol!

I morgen tirsdag går turen sydover til Farsund og jeg får håpe det blir ok kjørevær. Lydboka er sikret og "Den døende detektiven" av Leif GW Persson er allerede på plass i bilen. Den virker spennende.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt