Siste natt i Odda

Det er sent og jeg skal prøve å sove litt. Formen er ikke bra og jeg la meg nedpå da jeg kom fra kurset rett over 15:00 og sov til noe over 20:00. Det er nesten en full nattesøvn for meg, men av erfaring vet jeg at ved å sove så kommer kroppen seg fortere igjen. Søvn er nok noe av den beste medisin vi har.

Det hjalp ikke stort på formen min her borte når jeg antagelig ble matforgifta av en salat jeg kjøpte nede på butikken. De hadde fin salatbar og jeg plukket med meg derifra i går. En time etter måltidet knøt magen seg og neste hele natta ble tilbrakt med sysler man normalt ikke skal holde med på i det hele tatt. Siden jeg ikke hadde spist noea nett regner jeg med at det var et eller annet der som ikek var bra. Magen er ikke like øm lenger og jeg ser litt lysere på situasjonen, Feberen som har holdt seg i kroppen den siste måneden er også i ferd med  å slippe sp jeg er nok i form til påske skulle jeg tro:-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt