Kurs og hjemmekontor

Nå har jeg vært et par dager på Gran og holdt kurs og måtte kaste inn håndkleet etter to dager. Feber og dårlig form var ikke noe godt argument for å fortsette og presse seg selv. Nå har jeg kommet meg hjem til Halden og skal ha hjemmekontor resten av denne uka. Da kan jeg tross alt tilpasse dagen litt mere til formen. Testing av programvare krever ikke klokkeavhengighet, bare at det blir gjort. Sover jeg på dagen er jeg våken på natta og kan teste da:-)

Nå har det blitt natt og jeg er våken etter flere timer med søvn, så da kan jeg benytte noen timer ved maskinen og gjøre de testene jeg må. Det er ok å jobbe om natta. Stille og rolig, det er mørkt ute. I natt er også kona på jobb, det har hun foresten vært flere netter denne uka. Det er litt problem med bemanning på jobben og hun har blitt spurt om å ta noen ekstraskift på avdelingen sin.

Så her sitter jeg og det er kanskje snart tid for å koke seg litt kaffe også. Akkurat nå skulle jeg gjerne ha hatt en slik liten automat hvor man bare lagde en kopp av gangen, men de minuttene det tar å sette over en kjele er heller ikke mange. Kanskje te er bedre, smaker vanligvis bedre synes jeg. 

Nei nå får jeg starte testing av neste versjon av programvaren vår. Alltid gøy å se hvordan ny funksjonalitet fungerer og om det blir som vi har tenkt:-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt