Januar 2012 er her

Den første mandagen dette året er allerede over og tirsdagen er godt igang. Jeg sitter oppe i natt selvom jeg skal på jobb i morgen tidlig, Formen har ikke vært topp i det siste og jeg benytter det meste av ettermiddagen til å sove meg frisk. Da går det av og til ut over nattesøvnen, men totalt antall timer med søvn blir ok.

Det er stille om natta, trikkene har sluttet å gå utenfor her og bare en og annen bil kjører opp langs Trondeheimsveien. Faktisk har det ikke vært noen uttrykninger i kveld heller. Det pleier det ofte å være, dessverre.

Denne våren kommer til å bli travel og de første ukene er allerede fulltegnet med reiser. Denne uka er jeg på Gran mens neste uke skal tilbringes i Odda. Uka deretter er det Møre- og Romsdal som står på planen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt