Stavanger - Oslo

Jeg har vært et par dager i Stavanger eller rettere sagt Jørpeland og Finnøy. Jeg fløy til Stavanger på søndag og tok ferga ut til Tau og deretter ble det drosje til Jørpeland og Verkshotellet der. Hotellet var nyåpnet i sommer og det holdt veldig bra standard. Håper virkelig det lykkes for dem å drive et hotell der ute.

Mandag var det kurs på Jørpeland og tirsdag morgen ble jeg hentet på hotellet rett over 7 for da skulle jeg videre til Finnøy for å holde kurs der i dag. Hurtig båten tok oss raskt dit. Vi var tre som dro fra Tau pg ved de neste stoppestedene kom flere av kursdeltagerene på. I alt var det biblioteksjefer fra 6 bibliotek som skuklle kurses i administrative runiter i dag. 

Kurset holdt på til 15:00 og da tok jeg hurtigbåten inn til Stavanger. Der skulle flybussen stå og vente, men den gang ei og det endte med at jeg tok en drosje til Sola. Været var ikke av det beste og snøen lavet ned. Fullstendig kaos i trafikken var resultatet og jeg benyttet en hel time ut til Sola med drosje. Flybussen så jeg ikke noe til.

På Sola var jeg litt sulten og tok to pizzabiter og en Imsdal vann. 127,-!!!!! Det er vel nesten ran.

Rullebanen ble stengt for snømåking, men retter over 19;00 ble plassen åpnet og vi kom avgårde vel an halvtime forsinket. Ikke dårlig i et slikt vær.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt