Tana

Img_8948-edit
Været var vesentlig bedre i dag enn i går, men det var mye kaldere,  -10- Da jeg kom frem til hotellet i Tana i går kveld var det bare 0, men i dag tidlig var det som sagt blitt -10.
Gårsdagen tåkete og dystre vær var byttet ut med sol og kulde. Bildet er tatt rett utenfor Tana på vei mot Varangerbotn.

Nå i kveld har jeg kommet frem til Lakselv og skal bo her over helga. Jeg tar ikke fly hjem denne helga og det går heller ikke noe fly til Rygge, bare til Gardermoen og da tar det flere timer å komme seg til Halden. I morgen skla jeg besøke kunder her på Lakselv og på mandag skal jeg til Karasjok og Kautokeino før turen går mot Alta og videre til Troms.

I kveld er det quiz på kroa her og kanskje jeg går ned en tur.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt