Siste kveld i Tromsø

20111113-img_9189

Det har blitt søndag kveld i Tromsø og jeg sitter her og forbereder arbeidsuka som skal tilbringes i Troms. Været har ikke vært det beste i dag og jeg har for det meste vært innendørs, men en liten tur ut måtte jeg. Regnet har sildret i hele dag, litt mer og mindre ettersom. Noen gang har det trommet på vinduene her andre ganger drypper det bare litt.

Jeg har vasket skjorter og bukser i dag og det meste er allerede tørt. Man må vaske litt underveis når jeg er ute på slike lange turer. Det blir ingen ordentlig vask, men tøyet rekker ikke å bli ordentlig møkkete heller.

I morgen tidlig skal jeg først opp til Maritime vgs her før turen går ut til folkebiblioteket på Karlsøy. Etter det går turen sydover til Balfsfjord og Bardu. Arbeidsuka avsluttes på torsdag i Finnsnes og da går turen rett hjem itl Halden via Sverige.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt