Hjemme igjen

Det har blitt en lang dag. Morgenen startet 06:00 på Sandnes Bryggja i Masfjordnes med kaffe og frokost før turen gikk over fjorden med ferge til Duesund og deretter videre til Hosteland. Etter kurset i dag kjørte jeg til Flesland for å ta flyet hjem. I Bergen var det fredag som alle andre steder i dag og det beytr kaos i trafikken. Jeg hadde beregnet veldig god tid for å rekke flyet, men i Bergen stod det dønn og tiden jeg skulle ha hatt til overs ble fort spist opp. Da jeg endelig kom til Flesland var det egentlig forsent for meg til å rekke flyet, men heldigvis var det utsatt i 20 min. og da gikk det på håret.

Kjøreturen fra Gardermoen og hjem itl Halden ble slitsom. Regn og kraftig vind er ikke ønsket kjørevær når det er mørkt, men jeg kom trygt frem. Nå skal helgen tilbringes i Halden før jeg legger ut på ny tur som tar ca. 4 uker. Da går turen først nordover til Finland og deretter tre uker med kundebesøk i Finnmark og Troms.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Libanesisk kaffe og ost

Kamelkjøtt